06 августа 2014

КЛОПОТАННЯ про власноручний запис показань

Прокурору ________________


підозрюваного у вчиненні злочину, передбаченого ч. 1 ст. 365 КК України у кримінальному провадженні № 00/000/00, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань 12.12.2012 р.
XXX


КЛОПОТАННЯ
 про власноручний запис показань


12.12.2012 р. ____________ РУВС України було розпочате досудове розслідування у кримінальному провадженні за фактом перевищення службових повноважень та мене, ХХХ, було повідомлено про підозру у вчиненні злочину за ч.1 ст. 365 КК України. Вважаю повідомлення про підозру безпідставним та незаконним. На дії слідчого _________________ РУВС України Рудченка Т. С., мною була подана скарга, що залишилась без задоволення. Крім того, мною заявлявся відвід зазначеному вище слідчому в зв’язку із проявленою ним по відношенню до мене упередженістю та необ’єктивністю, що обумовлені особистими неприязними стосунками.
Враховуючи викладені вище факти та мої побоювання того, що слідчий Рудченко Т. С. може викривлювати мої показання у протоколах допитів та інших слідчих (розшукових) дій, керуючись ст. 42, ч. 7 ст. 224 КПК України,
ПРОШУ:
надати мені можливість при проведенні всіх слідчих (розшукових) дій записувати свої показання власноручно.

«____» ______________ 201_ р.
ХХХ (підпис)


Материалы, предоставленные в блоге, носят ознакомительный характер. Рекомендуем обратиться к специалистам.
Адвокат в Киеве:
(044) 383-50-62   (096) 445-47-90
e-mail: super.legal-protection@yandex.ru


Отправить комментарий