22 мая 2018

Как вести бизнес в соцсетях, не привлекая внимания полиции и налоговой

Сейчас много пишут об n-нном количестве действительно эффективных способов раскрутить бизнес в социальных сетях. Только часто забывают упомянуть о том, что помимо внимания клиентов, можно привлечь внимание налоговиков и правоохранителей.
SMM-специалисты скрывают побочные эффекты продвижения продукта / услуги в социальных медиа. Единый реестр судебных решений свидетельствует о прекращении правоохранителями незаконного трафика вареников (см. решение суда ниже). Поставки осуществлялись через сеть интернет «Фейсбук».

А налоговая обезвредила нелегальный тортопритон. Пока что доблесть проявили налоговики соседнего государства. Не исключаем, что перенять передовой опыт коллег может отечественная налоговая.
Поэтому о том, что делать, если налоговая нашла бизнес в соцсети и заставила подать декларацию, можно тут:
Ссылки, конечно, на иностранное законодательство. Но информация может быть использована ̶п̶р̶о̶т̶и̶в̶ ̶в̶а̶с̶

Справа№464/1878/18
пр. № 3/464/878/18
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М  У К Р А Ї Н И
12.04.2018 року                                                  м.Львів
Суддя Сихівського районного суду м.Львова Бойко О.М., розглянувши матеріали справи про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст.164 КУпАП, -
в с т а н о в и в :
з протоколу про адміністративне правопорушення вбачається, що ОСОБА_1 26.02.2018 року о 12.06 год. без державної реєстрації як субєкт господарювання через мережу інтернет «Фейсбук» здійснював реалізацію продуктів харчування домашнього виробництва,а саме вареників.
Відповідно до ч.1 ст.164 КУпАП передбачено відповідальність за провадження господарської діяльності без державної реєстрації як субєкта господарювання або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, а так само без одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди).
Відтак, диспозиція ч.1 ст.164 КУпАП є бланкетною і в разі вчинення правопорушення, склад якого передбачений цією частиною статті, слід застосувати положення нормативно-правового акта, який передбачає заборону провадження господарської діяльності з надання послуг з перевезення пасажирів без одержання ліцензії.
Однак, в протоколі про адміністративне правопорушення відсутні посилання на положення нормативно-правового акту, які стали підставою для притягнення винної особи до адміністративної відповідальності передбаченої ст.164 КУпАП.
За вказаних обставин вважаю, що матеріали справи про адміністративне правопорушення слід направити для приведення протоколу про адміністративне правопорушення у відповідність до ст. 256 КУпАП.
Керуючись ст.278, 283 КУпАП ,-
п о с т а н о в и в :
матеріали справи про адміністративне правопорушення відносно ОСОБА_1 за ч.1 ст.164 КУпАП направити начальнику Сихівського ВП ГУ НП у Львівській області для приведення протоколу про адміністративне правопорушення у відповідність до ст. 256 КУпАП.
Суддя                                                                 Бойко О. М.


Отправить комментарий