Сезон
відпусток у розпалі, а чимало туристів полюбляють подорожувати літаками.
Трапляється, що авіарейси затримують, або ж взагалі скасовують. Які права має пасажир у такому разі?
У
разі скасування рейсу авіакомпанія зобов’язана самостійно або через агента з
обслуговування повідомити пасажирів за 14 днів до запланованого вильоту про
його скасування. А у випадку затримки – інформувати пасажирів про орієнтовний
час затримки рейсу та очікуваний час його відправлення засобами, доступними в
аеропорту відправлення, кожні 30 хвилин.
Затримали чи скасували авіарейс: що робити / фото
https://pixabay.com
У
випадку затримки авіарейсу пасажир має право:
–
на безкоштовні харчування, прохолодні напої, а також два дзвінки чи електронні
листи – якщо затримка становить більше ніж дві години;
–
компенсацію вартості квитка чи інший рейс – якщо затримка становить більше
п’яти годин. Якщо ж при виборі іншого рейсу знижується його клас, то протягом
семи днів пасажиру мають відшкодувати: 30 відсотків від застосованого тарифу
для всіх рейсів дальністю 1500 кілометрів або менше; 50 відсотків для всіх
рейсів дальністю понад 1500 до 3500 кілометрів; 75 відсотків для всіх рейсів
більшої протяжності;
–
на номери у готелі, харчування та трансфер за маршрутом аеропорт – готель –
аеропорт у випадку затримання рейсу більше ніж на 24 години.
Якщо
ж Ваш рейс скасовано, то Ви маєте право:
–
у випадку повідомлення про скасування рейсу за 14 днів до запланованого вильоту
Вам надається право на отримання повної вартості квитка чи вибору квитків на
інший рейс;
–
у випадку якщо повідомлення про скасування рейсу надійшло менше ніж за 14 днів
Ви можете отримати компенсацію у такому розрахунку:
– 250 євро – для рейсів дальністю 1500
кілометрів або менше;
– 400 євро – для рейсів дальністю понад 1500 до
3500 кілометрів;
– 600 євро – для рейсів дальністю понад 3500
кілометрів.
–
У випадку скасування рейсу та продовження подорожі іншим рейсом або за іншим
маршрутом, пасажирам мають безкоштовно запропонувати та забезпечити: харчування
та прохолодні напої, місця в готелі, наземний трансфер за маршрутом аеропорт –
готель – аеропорт та два телефонні дзвінки чи електронні листи.
Для
отримання компенсації за скасування рейсу потрібно оформити претензії до авіакомпанії.
Це можна здійснити через онлайн сервіси авіакомпаній. Для подачі претензії
потрібно:
–
електронний квиток із номером бронювання;
–
фото паспорта для виїзду за кордон;
–
посадковий талон;
–
довідки, електронні листи чи SMS від авіакомпанії, в яких зазначається про
проблеми з рейсом;
–
підтвердження скасування рейсу;
–
фото табло з розкладом, чеки, броні готелів чи будь-які інші підтвердження
витрат, понесених у зв’язку зі скасуванням перельоту.
Надалі
вашу претензію авіакомпанія повинна розглянути впродовж 42-90 днів та надати
відповідь про задоволення надання чи відмову в задоволенні надання компенсації.
за матеріалами:
https://www.legalaid.gov.ua/publikatsiyi/zatrymaly-chy-skasuvaly-aviarejs-shho-robyty/
Отправить комментарий