28 февраля 2013

ЗАЯВА про встановлення факту перебування у відрядженні в зоні відчуження для ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС



Броварський міськрайонний суд Київської області
07400, м. Бровари, вул. Возз’єднання, 1

Заявник: ХХХХХХ
07454, Київська область, Броварський р-н,
ХХХХХХХХХХХХХ
ід. номер ХХХХХХХ
тел. ____________, інших засобів зв’язку немає


Зацікавлені особи:

Управління Пенсійного фонду України
у Броварському районі Київської області
Адреса: 07400, м.Бровари, вул. Незалежності, 8 а
Телефон: (04494) 6-05-94
Факс: (04494) 6-05-94
Код ЄДРПОУ 20579315

Споживчий кооператив «Требухівець»
07454, Київська область, Броварський р-н,
ХХХХХХХХХХХХ
Телефон:
Код ЄДРПОУ




ЗАЯВА
про встановлення факту, що має юридичне значення


Я, ХХХХХХХХХХ, маю статус учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС та віднесений до 2-ї категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, про що свідчить відповідне посвідчення.
Так, з ХХ.ХХ.1983 р. по ХХ.ХХ.2000 р. я працював водієм в радгоспі «60-річчя СРСР» (яке перейменоване в КСП Требухівське» 31.10.1995 р.), що підтверджується копією трудової книжки. Наказом радгоспу «60-річчя СРСР» мене було відряджено у м. Чорнобиль водієм автомобілю.
 
З 03 травня 1986 р. по 05 травня 1986 р. у зв'язку із виконанням трудових обов'язків я перебував безпосередньо у зоні відчуження по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Зазначене підтверджується, зокрема, довідкою Броварської райдержадміністрації Київської області № ХХ від 28.05.2012 р.
Відповідно до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" особи які працювали у зоні відчуження з моменту аварії до 1 липня 1986 року незалежно від кількості робочих днів, а з 1 липня 1986 року по 31 грудня 1986 року - не менше 5 календарних днів, пенсії надаються із зменшенням пенсійного віку на 10 років.
Коли я звернувся за роз’ясненням про зменшення пенсійного віку з урахуванням ст. 55 ЗУ «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» до управління Пенсійного фонду України  у Броварському районі Київської області, то з’ясувалося, що згідно до Порядку надання і оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій, затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України 25.11.2005 року № 22-1, мені необхідно надати оригінал відряджувального посвідчення форми № 288, яке у мене відсутнє.
Надати оригінал відряджувального посвідчення неможливо через те, що документи радгоспу «60-річчя СРСР» було передано в архів, звідки їх було викрадено. Зазначене підтверджується листами СП «Требухівець» № 231 від 11.07.2012 р. та архівного відділу Броварської райдержадміністрації Київської області № 455 від 10.07.2012 р. Отже оригінал відряджувального посвідчення не зберігся.
Через відсутність оригіналу відряджувального посвідчення (при тому, що факт його наявності ніким не оспорюється, а з цього приводу відсутній будь-який спір) я не можу скористатися передбаченою ст. 55 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" пільгою щодо оформлення пенсії із зменшенням пенсійного віку на 10 років.
Відповідно до довідки Броварської райдержадміністрації Київської області № ХХ від 28.05.2012 р. я маю статус учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС і маю право на пільги і компенсації, що підтверджується посвідченням учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.
Таким чином, навіть за відсутності спору щодо існування відряджувального посвідчення в зону відчуження по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, статусу ліквідатора наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 2-ї категорії, відсутність його оригіналу у мене перешкоджає мені скористатися встановленою державою соціальною гарантією, яка передбачена Законом. В даному випадку, вважаю,що єдиним способом захисту моїх прав буде визнання факту перебування мене в зоні відчуження для ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у відповідний період.
Факт перебування мене в зоні відчуження по ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС можуть підтвердити свідки: -

Повна версія заяви знаходиться у адвоката.

Отправить комментарий